
מצוינות במסחר אלקטרוני אופטי: פיתוח אתר Optistore.net על בסיס פלטפורמת מג'נטו – חוויית קנייה עשירה, סינון מתקדם ומדידה וירטואלית
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
הטמעת פונקציונליות מדידה וירטואלית מדויקת במג'נטו
אחד האתגרים הטכניים המרכזיים היה יישום תכונת המדידה הווירטואלית בפלטפורמת מג'נטו. הבטחת דיוק בהדמיה ואספקת סימולציות ריאליסטיות של מסגרות על גבי תמונות המשתמשים דרשה קידוד קפדני ובדיקות איכות מעמיקות על מנת לספק חוויית משתמש אותנטית ומרתקת.
התאמה אישית של מג'נטו לקטלוג מוצרים מגוון (אופנה ומרשם)
אתגר נוסף היווה הצורך להתאים אישית את יכולות הליבה של מג'נטו על מנת לתת מענה הולם לקטלוג מוצרים מגוון הכולל הן משקפי אופנה (הדורשים דגש על ויזואליזציה וסגנון) והן מוצרי מרשם (כמו עדשות אופטיות, הדורשים אפשרויות התאמה וסינון מורכבות על בסיס מרשם רפואי). הדבר דרש התאמה נרחבת של תכונות המוצר, אפשרויות הסינון ותהליך ההזמנה על מנת להתאים לצרכי הלקוחות השונים.

הקפדה על תקני נגישות וחוויית משתמש אחידה
כחלק מתהליך הפיתוח על גבי מג'נטו, הושם דגש על בניית אתר העומד בתקני נגישות מקובלים (כמו WCAG) על מנת להבטיח שימוש נוח עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית משתמש אחידה ומיטבית בין מכשירים שונים באמצעות עיצוב רספונסיבי מלא.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים, בדגש על ניתוח תהליך העיצוב וההזמנה. זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות העדפות משתמשים, ביצועי מוצרים מעוצבים, ונקודות לשיפור בתהליך – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.


בניית אתר מסחר אלקטרוני מתקדם על פלטפורמת מג'נטו
הפתרון כלל בניית אתר מסחר אלקטרוני על גבי פלטפורמת מג'נטו, תוך עיצוב פריסה מושכת ויזואלית וידידותית למשתמש. הושם דגש על הצגה יעילה של קטלוג המוצרים הנרחב של משקפיים ועדשות מגע, ופיתוח תיאורי מוצרים מפורטים, תמונות באיכות גבוהה ואפשרויות סינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים לחדד את החיפוש שלהם על סמך מגוון קריטריונים רלוונטיים לעולם האופטיקה (כמו מרשם, סגנון מסגרת, סוג העדשה ועוד).
הטמעת תכונת מדידה וירטואלית ושיפור חוויית הקנייה
כדי לשפר את חוויית הקנייה המקוונת, שולבה תכונת מדידה וירטואלית מתקדמת המנצלת את יכולות ההדמיה המתקדמות הזמינות בפלטפורמת מג'נטו ובסביבתה האקולוגית. יכולת זו איפשרה למשתמשים להעלות תמונה שלהם ו"למדוד" באופן וירטואלי מסגרות שונות, תוך מתן חוויית קנייה אינטראקטיבית ומותאמת אישית, המקרבת את החוויה לזו של חנות פיזית.

הבטחת עסקאות מאובטחות ותהליך תשלום חלק
הוטמעו שערי תשלום מאובטחים ושולבה הצפנת SSL מתקדמת כדי להבטיח את אבטחת העסקאות המקוונות והגנה על נתוני לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית תשלום חלקה ויעילה. הפלטפורמה כולה פותחה עם עיצוב רספונסיבי מלא על מנת להבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית בין מכשירים שונים.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות אנליטיות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים. איסוף נתונים זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות התנהגות והעדפות משתמשים באתר, ביצועי מוצרים, ונקודות לשיפור בתהליך הקנייה – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023