
LeeLee Labels: פיתוח פלטפורמת מסחר אלקטרוני ייעודית במג'נטו ליצירה והזמנה עצמית של תוויות ומדבקות
האתר של LeeLee Labels משמש כפלטפורמת מסחר אלקטרוני ייעודית המאפשרת מכירה של תוויות ומדבקות בעיצוב עצמי.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
פיתוח כלי עיצוב והדמיה מורכב ואינטגרציה הדוקה
האתגר המרכזי נגע בפיתוח כלי מתוחכם ליצירת תוויות שיוכל לתת מענה למגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית (טקסט, גרפיקה, צבע, מידות) תוך שמירה על קלות שימוש מרבית עבור המשתמש הסופי. הדבר דרש קידוד קפדני וגישת עיצוב ממוקדת-משתמש על מנת לאפשר יצירת תוויות מדויקות ובעלות מראה מקצועי.
הבטחת ביצועי מערכת והדמיה בזמן אמת
אתגר נוסף היה להבטיח שהפלטפורמה, ובפרט כלי העיצוב וההדמיה בזמן אמת, יפעלו ביעילות ובמהירות גם תחת עומסים, תוך שמירה על אסתטיקה ויזואלית גבוהה. הבטחת טעינה מהירה של מודלי ההדמיה ויציבות המערכת במהלך תהליך העיצוב הייתה חיונית לחוויית משתמש חלקה ומניעת נטישה. בנוסף, התאמת פלטפורמת מג'נטו לשילוב חלק ויעיל של כלי העיצוב הייחודי ותהליך ההזמנה המורכב שנובע מכך דרשו פיתוח ואינטגרציה מותאמים אישית כדי להבטיח חוויית משתמש חלקה וללא תקלות.

הקפדה על תקני נגישות וחוויית משתמש אחידה
כחלק מתהליך הפיתוח על גבי מג'נטו, הושם דגש על בניית אתר העומד בתקני נגישות מקובלים (כמו WCAG) על מנת להבטיח שימוש נוח עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית משתמש אחידה ומיטבית בין מכשירים שונים באמצעות עיצוב רספונסיבי מלא.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים, בדגש על ניתוח תהליך העיצוב וההזמנה. זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות העדפות משתמשים, ביצועי מוצרים מעוצבים, ונקודות לשיפור בתהליך – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.


בניית פלטפורמת מסחר אלקטרוני אסטרטגית מבוססת מג'נטו
הפתרון כלל בנייה מאפס של אתר מסחר אלקטרוני על בסיס פלטפורמת מג'נטו. נבחרה ארכיטקטורה שתאפשר שילוב מורכב של כלי העיצוב הייחודי, תמיכה בתהליך הזמנה מותאם אישית, וסקלאביליות עתידית. הפלטפורמה הוטמעה תוך דגש על יציבות, ביצועים מיטביים ומוכנות לאינטגרציות עתידיות.
פיתוח ושילוב כלי עיצוב והדמיה אינטראקטיביים
פותח כלי עיצוב תוויות מקיף המאפשר למשתמשים התאמה אישית של טקסט, גרפיקה, צבעים ומידות באופן אינטואיטיבי. כלי זה שולב בצורה חלקה בפלטפורמת מג'נטו, ואפשר למשתמשים לצפות בהמחשה חיה של המוצרים המעוצבים שלהם במהלך תהליך ההזמנה, תוך מתן חוויית משתמש מרתקת ומבטלת אי-ודאות.

הבטחת נגישות ושילוב מתמשך
כחלק מתהליך הפיתוח על גבי מג'נטו, הושם דגש על בניית אתר העומד בתקני נגישות מקובלים (כמו WCAG) על מנת להבטיח שימוש נוח עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית משתמש אחידה ומיטבית בין מכשירים שונים באמצעות עיצוב רספונסיבי מלא.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים, בדגש על ניתוח תהליך העיצוב וההזמנה. זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות העדפות משתמשים, ביצועי מוצרים מעוצבים, ונקודות לשיפור בתהליך – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023