
פיתוח פלטפורמת מסחר אלקטרוני לפסנתרים במג'נטו עבור עולם הפסנתרים: הצגת מוצרים יוקרתיים וחוויית קנייה סוחפת
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
הצגת איכויות אקוסטיות וויזואליות באמצעים דיגיטליים
אחד האתגרים העיקריים בפרויקט היה להעביר ביעילות את הפאר, האומנות, והאיכויות האקוסטיות הייחודיות של פסנתרי פרימיום באמצעות פלטפורמה דיגיטלית. הדבר דרש בחירה קפדנית במיוחד של תמונות ברזולוציה גבוהה, תיאורים מפורטים ומדויקים, וטכניקות הצגה ויזואלית שיצליחו להעניק למשתמשים תחושה קרובה ככל האפשר למראה ותחושת המוצרים הפיזיים.
שילוב חוויית אודיו איכותית והשוואת צלילים
שילוב חוויית אודיו חלקה ומקיפה עבור פסנתרים דיגיטליים היווה אתגר טכני מהותי. פיתוח מנגנון שאיפשר למשתמשים להאזין לדגימות צליל שונות, להשוות בין מאפיינים טונאליים של דגמים שונים של פסנתרים דיגיטליים, והכל בצורה אינטואיטיבית ואיכותית במסגרת הפלטפורמה, דרש קידוד ושילוב שמע מורכבים.

הקפדה על תקני נגישות וחוויית משתמש אחידה
כחלק מתהליך הפיתוח על גבי מג'נטו, הושם דגש על בניית אתר העומד בתקני נגישות מקובלים (כמו WCAG) על מנת להבטיח שימוש נוח עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית משתמש אחידה ומיטבית בין מכשירים שונים באמצעות עיצוב רספונסיבי מלא.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים, בדגש על ניתוח תהליך העיצוב וההזמנה. זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות העדפות משתמשים, ביצועי מוצרים מעוצבים, ונקודות לשיפור בתהליך – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.


פיתוח אתר מסחר אלקטרוני במג'נטו בדגש על ויזואליזציה
מתוך הבנת הצורך של הלקוח להפגין את האלגנטיות והמורכבות של הפסנתרים, הצענו לפתח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו תוך הדגשה מיוחדת של איכות המוצרים. הפיתוח כלל עיצוב פריסת אתר אסתטית המציגה בצורה אופטימלית סוגים שונים של פסנתרים, מפסנתרי כנפיים ועד פסנתרים דיגיטליים.
הצגת מוצרים מפורטת ומערכת סיווג אינטואיטיבית
האתר הציג תמונות ברזולוציה גבוהה ותיאורים מפורטים לכל פריט, תוך הדגשת האומנות והמאפיינים הייחודיים. בנוסף, הוטמעה מערכת סיווג מוצרים אינטואיטיבית שאפשרה למשתמשים לנווט ולחקור פסנתרים על סמך קריטריונים מגוונים, כגון סוג, מותג וטווח מחירים.

שילוב מנגנון חיפוש וסינון מתקדמים
על מנת לשפר את חוויית גילוי המוצר, שולב מנגנון חיפוש מתקדם המאפשר למשתמשים לסנן פסנתרים על בסיס גורמים ספציפיים כמו סוג (כנף, עומד, דיגיטלי), מותג, גודל, איכות צליל (כאשר רלוונטי) ומאפיינים טכניים נוספים. זה אפשר למשתמשים לצמצם את האפשרויות במהירות וביעילות.
הטמעת תהליכי רכישה מאובטחים ועיצוב רספונסיבי
שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL יושמו כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות מקוונות. בנוסף, הפלטפורמה פותחה בעיצוב רספונסיבי מלא, המבטיח למשתמשים חוויית גלישה ורכישה נוחה, פונקציונלית ואסתטית בין מכשירים שונים (מחשבים שולחניים, טאבלטים ומכשירים ניידים).
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023