
פיתוח אתר מסחר אלקטרוני מותאם אישית במג'נטו עבור 'משקפונים': התמחות באופטיקה שאינה מותאמת אישית וחוויית קנייה ייחודית
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
הצגת הייחודיות והעיצוב המורכב של מסגרות זעירות באמצעים דיגיטליים
אחד האתגרים המרכזיים היה העברת הייחודיות והעיצוב המורכב של מסגרות משקפיים זעירות באופן שימחיש ללקוחות את הפרטים והמידות במדויק. הדבר דרש בחירה קפדנית של תמונות מוצר איכותיות וזוויות צילום מרובות, לצד כתיבת תיאורי מוצרים יסודיים ומפורטים שיספקו את כל המידע הרלוונטי.
הגעה לקהל יעד נישתי והדגשת היתרון התחרותי
אתגר נוסף נגע בהגעה לקהל היעד הספציפי המחפש פתרונות אופטיקה ניידים ובעיצוב בוטיק, ובבידולם מקהל רחב יותר המחפש משקפיים סטנדרטיים. הדבר חייב אסטרטגיית תוכן ו-SEO ממוקדת והדגשת היתרון התחרותי של האוסף הייחודי של הלקוח בתוך חוויית האתר.

אופטימיזציה למכשירים מגוונים והקפדה על נגישות
הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי מלא, המבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית וחוויית משתמש אחידה בין מכשירים שונים (מחשבים שולחניים, טאבלטים, מכשירים ניידים). כמו כן, הושם דגש על עמידה בתקני נגישות על מנת להבטיח שהאתר יהיה נגיש ונוח לשימוש עבור כלל הלקוחות.
איסוף נתונים והפקת תובנות עסקיות
במסגרת הפיתוח, הוטמעו כלים לאיסוף נתונים אודות התנהגות והעדפות משתמשים באתר. ניתוח נתונים אלו מאפשר ללקוח להפיק תובנות עסקיות קריטיות המסייעות בחידוד אסטרטגיות שיווק, התאמת היצע המוצרים ושיפור חוויית המשתמש בהתאם לצורכי הלקוחות.


בניית פלטפורמת מסחר אלקטרוני ייעודית מבוססת מג'נטו
על בסיס פלטפורמת מג'נטו נבנה אתר מסחר אלקטרוני המותאם במיוחד לצרכי הלקוח. הושם דגש על עיצוב פריסה אלגנטית ומודרנית שתציג ביעילות את אוסף מסגרות המשקפיים הזעירות. האתר שילב תמונות מוצר מפורטות באיכות גבוהה, מפרטים טכניים מדויקים ומערכת סיווג אינטואיטיבית.
הטמעת כלי סינון מתקדמים ותהליך תשלום מאובטח
כדי לשפר את חווית הקנייה ולאפשר ניווט קל בתוך האוסף, שולבו אפשרויות סינון מתקדמות המאפשרות למשתמשים לצמצם את הבחירות על בסיס קריטריונים מגוונים (כגון צורה, צבע, חומר). בנוסף, הוטמעה מערכת סליקה מאובטחת עם הצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחות כלל העסקאות המקוונות, ותרמה לחוויית קנייה חלקה ואמינה.

אופטימיזציה למכשירים מגוונים והקפדה על נגישות
הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי מלא, המבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית וחוויית משתמש אחידה בין מכשירים שונים (מחשבים שולחניים, טאבלטים, מכשירים ניידים). כמו כן, הושם דגש על עמידה בתקני נגישות על מנת להבטיח שהאתר יהיה נגיש ונוח לשימוש עבור כלל הלקוחות.
איסוף נתונים והפקת תובנות עסקיות
במסגרת הפיתוח, הוטמעו כלים לאיסוף נתונים אודות התנהגות והעדפות משתמשים באתר. ניתוח נתונים אלו מאפשר ללקוח להפיק תובנות עסקיות קריטיות המסייעות בחידוד אסטרטגיות שיווק, התאמת היצע המוצרים ושיפור חוויית המשתמש בהתאם לצורכי הלקוחות.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023