
השקת פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשנית מבוסס מג'נטו עבור פמארל: חינוך, נגישות ומכירות בעולם בריאות האישה
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
הלקוח ודרישות הליבה
הלקוח, חברת תרופות המתמחה בתרופות PMS, פנה אלינו במטרה ליצור פלטפורמה מקוונת שתספק גישה נוחה למגוון מוצרי PMS לנשים.
פיתוח פלטפורמה מבוססת מג'נטו
הדרישות כללו פיתוח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו.

חינוך, הצגת מוצרים ועסקאות מאובטחות
האתר יידרש ללמד את המשתמשים לגבי PMS, יציג את המוצרים שלהם, יציע עסקאות מקוונות מאובטחות.
מקור מידע אמין ללקוחות
הפלטפורמה תספק מקור מידע אמין לנשים המחפשות פתרונות לתסמינים שלהן.


פלטפורמת מג'נטו כמשאב חינוכי
מתוך הבנת החשיבות של אספקת מידע מדויק וחוויה ידידותית למשתמש, הצענו יצירת אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שישמש גם כמשאב חינוכי ל-PMS.
עיצוב אינפורמטיבי ותצוגת מוצרים
עיצבנו פריסת אתר אינפורמטיבית שכללה חלקים המוקדשים להסבר תסמיני PMS, גורמים ואפשרויות ניהול. האתר הציג קטלוג מוצרים שהציג את תרופות ה-PMS שלהם יחד עם תיאורים מפורטים, יתרונות והוראות שימוש.

איזון בין חינוך לקידום מוצר
אחד האתגרים המרכזיים היה למצוא איזון בין מתן תוכן חינוכי על PMS לבין קידום יעיל של תרופות ה-PMS של הלקוח. הבטחה שהאתר מציע שפע של מידע מבלי להציף את המשתמשים הצריכה החלטות ארגון ועיצוב תוכן קפדניות.
שילוב תוכן רפואי ועמידה בתקנות
שילוב תוכן רפואי ופרמצבטי במסגרת מג'נטו תוך הקפדה על תקנות חוקיות ודיוק רפואי היווה אתגר טכני. היינו צריכים לוודא שהמידע שסופק אמין ותואם.