
מהפכה דיגיטלית ב-MOTHERLAND: רותמים את עוצמת מג'נטו ובינה מלאכותית להצלחה חסרת תקדים
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
מגבלות תשתית וצורך בחדשנות מונעת נתונים
פלטפורמת המסחר האלקטרוני הקודמת של MOTHERLAND הגבילה חדשנות, במיוחד בתחום יכולות מונחות נתונים. היעדר מדרגיות אמיתית וחוסר גמישות בפיתוח תכונות חדשות הגבילו את יכולת החנות להגיב לשינויים בשוק ולמנף כלים מתקדמים, כולל יישומי AI ראשוניים, ובכך השפיעו על הצמיחה והיעילות התפעולית.
איזון עדין בין חוויית משתמש ויזואלית לביצועים מיטביים
הצורך לשמור על אסתטיקה של מותג יוקרתי במקביל להבטחת עיצוב בעל ביצועים גבוהים וידידותי למשתמש היה מאתגר. הקושי באיזון זה פגע בחוויית המשתמש ובשיעורי ההמרה, והשפיע על ההכנסה הכוללת ועל נאמנות הלקוחות.

הבטחת נגישות אוניברסלית ושילוב
הקפדה על עמידה בתקני נגישות בינלאומיים (כמו WCAG) הייתה חיונית כדי להבטיח שכל הלקוחות יוכלו לגלוש ולקנות בנוחות. אי עמידה בתקנים אלו עלולה להוביל לאתגרים משפטיים ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים, ובכך לפגוע במוניטין וטווח ההגעה של המותג.
פערי נתונים ומגבלה בקבלת החלטות מבוססות AI
מעקב אחר נתונים לא מדויק ולא עקבי פגע ביכולת לקבל החלטות מושכלות המונעות על ידי נתונים, ולהניע אופטימיזציות מבוססות AI. זה הגביל את הפוטנציאל להגדלת המכירות, לשפר את חווית המשתמש ולהניע צמיחה עסקית אסטרטגית.


מעבר אסטרטגי לפלטפורמת מג'נטו ומינוף AI
בוצע מעבר יסודי לפלטפורמת מג'נטו העוצמתית, שהינה גמישה וסקלאבילית באופן מובנה. תהליך זה כלל הטמעת מודלים של בינה מלאכותית לניתוח נתונים והתנהגות לקוחות, מה שהוביל לשיפור משמעותי בתגובתיות האתר, בגמישות התפעולית, ובתובנות עסקיות בזמן אמת, ותמך בהגדלת התנועה והמכירות.
עיצוב מחדש המשלב אסתטיקה, ביצועים וחוויות מותאמות AI
האתר עוצב מחדש על גבי מג'נטו כדי להשיג איזון מושלם בין אסתטיקה יוקרתית לביצועים גבוהים, תוך שילוב עקרונות עיצוב מונחה AI להתאמת ממשק המשתמש. זה הבטיח חווית משתמש חלקה ומושכת, חיזק את תדמית מותג היוקרה של MOTHERLAND, ושיפר את שביעות הרצון וההמרות.

הבטחת נגישות ושילוב מתמשך
נעשה שימוש ביכולות הנגישות של מג'נטו ובבדיקות שוטפות (בסיוע כלים, פוטנציאל AI) כדי לעמוד באופן עקבי בתקני הנגישות. ניטור ועידכון קבוע של האתר הבטיחו טווח הגעה רחב יותר וחווית משתמש משופרת לכל הלקוחות, תוך צמצום סיכונים משפטיים.
שיפור דרמטי בדיוק הנתונים ואנליטיקה מונעת AI
בעיות איסוף הנתונים טופלו באמצעות הטמעת פתרונות אנליטיקה מבוססי AI בתוך מג'נטו. זה הבטיח איסוף נתונים מדויק ועקבי, המאפשר ניתוח מעמיק, אופטימיזציות מדויקות של מאמצי שיווק (CRO), וקבלת החלטות עסקיות מושכלות ואסטרטגיות מונעות AI.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023