
השקת אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו עבור מאדרלנד: מסע לידה ואימהות עם מוצרים איכותיים וחוויית קנייה מותאמת
שיפור בשיעור הלקוחות החוזרים
עלייה בהיקף ההזמנות
צמיחה משמעותית בהכנסות
עלייה באחוזי המרה
פוטנציאל להגדלת סל הקנייה הממוצע
על הלקוח וחזונו
מאדרלנד, קמעונאי בולט בתחום מוצרי הריון ולידה, פנה אלינו בשאיפה ליצור פלטפורמה מקוונת שתציג את מגוון המוצרים האיכותיים שלהם, עם דגש על חווית קנייה סוחפת ותמיכה בעסקאות מאובטחות.
הדרישה המרכזית: אתר מג'נטו שמדבר איכות
הלקוח חיפש פתרון מבוסס מג'נטו שיציג ביעילות את המוצרים, יספק חוויית קנייה בלתי נשכחת ויתמוך בפעילות המסחרית המקוונת בצורה אמינה ומאובטחת.

הפתרון שלנו: פלטפורמת מג'נטו שתפורה על חוויית לידה
מתוך הבנת החזון של הלקוח ליצור מסע קנייה אישי ואיכותי להורים לעתיד, הצענו לפתח אתר מסחר אלקטרוני במג'נטו שישקף את מהות המותג ואת מחויבותו לאיכות ולעיצוב.
עיצוב, הצגה ויכולות מתקדמות
עיצבנו פריסת אתר מזמינה שהציגה ביעילות את מגוון מוצרי מאדרלנד – בגדי הריון, עגלות, שידות, אביזרים. האתר כלל תמונות מוצר מרהיבות, תיאורים מפורטים, וקטגוריות קלות לניווט שסייעו להורים למצוא בדיוק את מה שחיפשו.


מורכבות המגוון והצגת החוויה
אחד האתגרים המרכזיים היה אצור וארגון מגוון רחב של מוצרים מספקים שונים (לעיתים עם דגש על תוצרת מקומית) תוך שמירה על פריסת אתר קוהרנטית ומושכת חזותית, שתספר את סיפור המוצרים ותדגיש את האיכות.
חוויה רב לשונית חלקה
שילוב חוויה רב לשונית חלקה (עברית ואנגלית) כדי להתאים לכלל הקהלים שלנו, היווה אתגר טכני משמעותי. הבטחת שמשתמשים יוכלו לנווט ולחנות בנוחות בכל שפה דרשה קידוד ולוקליזציה קפדניים ומדויקים במג'נטו.

חיפוש וסינון מדויקים ועסקאות מאובטחות
כדי לשפר את מסע הקניות, שילבנו אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים למצוא מוצרים על בסיס העדפותיהם (קטגוריה, מותג, מחיר ועוד). שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL יושמו להבטחת עסקאות בטוחות.
עיצוב רספונסיבי וחוויה זורמת
הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי מתקדם, המאפשר למשתמשים לגשת לאתר בצורה חלקה וליהנות מחוויית קנייה אופטימלית במכשירים שונים – מחשבים שולחניים, טאבלטים וטלפונים ניידים. המטרה: חוויה זורמת בכל מסך.