
פלטפורמת מסחר אלקטרוני במג'נטו: חלון ראווה דיגיטלי למוצרים מתוצרת ישראל ב-MOTHERLAND
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
איסוף, ארגון והצגת מגוון מוצרים נרחב ממקורות שונים
אחד האתגרים המרכזיים היה לאצור ולארגן מגוון רחב של מוצרים מבעלי מלאכה ואזורים שונים ברחבי ישראל. הדבר דרש תהליכי סיווג קפדניים והחלטות עיצוב אסטרטגיות כדי לשמור על פריסת אתר קוהרנטית, אסתטית ומושכת ויזואלית, המציגה את המבחר באופן ברור ונגיש למשתמש.
הטמעת חוויה רב-לשונית חלקה ומקיפה
אתגר טכני נוסף היה שילוב חוויה רב-לשונית חלקה (עברית ואנגלית) על מנת להתאים לקהלים שונים. הבטחת יכולת ניווט ורכישה נוחה בשתי השפות דרשה קידוד קפדני, לוקליזציה מדויקת של כלל תכני האתר, ושמירה על פונקציונליות מלאה בשני הממשקים הלשוניים.

הקפדה על נגישות וחוויית משתמש מותאמת לשפות שונות
כחלק מתהליך הפיתוח על גבי מג'נטו, הושם דגש על עמידה בתקני נגישות מקובלים (כמו WCAG) על מנת להבטיח שימוש נוח עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הובטחה חוויית משתמש אחידה ומיטבית בין מכשירים שונים באמצעות עיצוב רספונסיבי מלא.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות
במסגרת הפיתוח על גבי מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף נתוני גלישה והתנהגות משתמשים, בדגש על ניתוח תהליך העיצוב וההזמנה. זה מאפשר הפקת תובנות אנליטיות מדויקות אודות העדפות משתמשים, ביצועי מוצרים מעוצבים, ונקודות לשיפור בתהליך – חיוני לקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואופטימיזציה מתמשכת.


פיתוח פלטפורמת מג'נטו איתנה והצגת מוצרים אפקטיבית
מתוך הבנת חזון הלקוח לקדם מוצרים מתוצרת מקומית, הצענו לפתח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו. עיצבנו פריסת אתר מזמינה שהציגה ביעילות מגוון מוצרים, כולל אופנה, אמנות, אוכל ועוד, תוך שימוש בתמונות מוצר באיכות גבוהה, תיאורים מפורטים וקטגוריות קלות לניווט שאפשרו למשתמשים לחקור ולגלות פריטים שעטפו את רוח ישראל.
שילוב כלי חיפוש מתקדמים, סליקה מאובטחת ועיצוב רספונסיבי
כדי לשפר את מסע הקניות ולהבטיח חוויית משתמש אופטימלית, שילבנו אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים למצוא מוצרים על סמך העדפותיהם, כגון קטגוריה, אזור ואומן. שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL יושמו כדי להבטיח שהעסקאות יישארו מאובטחות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי מלא, המאפשר למשתמשים לגשת לאתר ולבצע רכישות בצורה חלקה במכשירים שונים.

הקפדה על נגישות וחוויית משתמש מותאמת לשפות שונות
כחלק מתהליך הפיתוח, הושם דגש על עמידה בתקני נגישות רלוונטיים ויצירת חוויית משתמש אחידה בין ממשקי השפה העברית והאנגלית, על מנת להבטיח טווח הגעה רחב ונוחות שימוש מירבית עבור כלל קהלי היעד של האתר.
הטמעת כלים לאיסוף נתונים והפקת תובנות אנליטיות
במסגרת פיתוח הפלטפורמה על מג'נטו, הוטמעו כלים מתאימים לאיסוף וניתוח נתוני גלישה ורכישה. תובנות אנליטיות אלו מסייעות ללקוח להבין טוב יותר את התנהגות והעדפות המשתמשים, לזהות מגמות, ולחדד את אסטרטגיות השיווק והיצע מוצרים שלו.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023